уақытша кермектікті жоюдың тиімді реакциясы - тұрақты кермектік судың құрамында
작성자 정보
- Tilly 작성
- 작성일
본문
уақытша кермектікті жоюдың тиімді реакциясы - тұрақты кермектік судың құрамында [Подробнее...]
Сабақтың тақырыбы Су, судың кермектілігі 2. Cудың кермектігі— құрамында кальций (Са2+) мен магний (Мg2+) иондарының (негізінен карбонат түрінде) болуынан қалыптасатын судың қасиеті. Cудың кермектігі көрсеткіші 1 литр. Судың кермектігінің түрлері. қайнаған сумен толығымен жойылады, сондықтан уақытша кермектілік деп аталады. Кальций және. магний тұздарын қайнатқанда жойылмайды (тұрақты кермектілік. Карбонатты (уақытша) Кк және карбонатты емес (тұрақты) Кке кермектіліктерді 9) Залалсызданған судың құрамы ГОСТ № 554 СанПиН, Астана. 2010 ж. Судың кермектігі. Уақытша және тұрақты кермектік. Су кермектігінің маңызы. #химия #кермектік #су #. Бұл тәсіл тек уақытша (карбонатты) кермектікті жояды. Уақытша кермектікті суды қайнату арқылы (ерімейтін карбонаттар СаСО3 және MgCO3 (Са2+, Mg2+ катиондары қақ түрінде тұнады) жоюға болады: Ca(HCO3)2. Су кермектігін жоюдың өнеркәсіптегі және тұрмыстағы маңызын көрсету. Құрал-жабдықтар: құдық суы, тазартылған су, еріген қардың суы, сабын, әк суы, сода ерітіндісі, қыздырғыш прибор. 6.Уақытша кермектік кальций, магний карбонаттарының әсерінен болады –ЖОҚ, гидрокарбонат 7.Тұрақты кермектік кальций, магний сульфаттарынан пайда болады – ИӘ. 6.Уақытша кермектік кальций, магний карбонаттарының әсерінен болады -ЖОҚ, гидрокарбонат 7.Тұрақты кермектік кальций, магний сульфаттарынан пайда болады ИӘ. Судың кермектілігі, оны жою жолдары. 2 слайд. А) білімділік Кермек су, ондағы иондар, кермектік түрлері, оны кетіру жолдары туралы түсінік қалыптастыру. Б) дамытушылық. Кермек судың құрамында болатын иондар? а) Ca, Ba б)Na, Ca в) Mg, Ba г) Ca, Mg 2. Кермектік бөлінеді? А) жалпы, уақытша в) тұрақты, уақытша б) жалпы, тұрақты г) бөлінбейді 3. Уақытша кермектік судың құрамында қандай тұздар болады, оны жою жолдарына мысал келтір. 3. Тұрақты кермектік судың құрамында қандай тұздар болады, оны жою жолдарына мысал келтір 4. Судың кермектілігі құрамында Са + мен Мg + иондарының бар болуынмен сипаталады. Қайнаған су, Құбыр суы, кір сабын(хоз.мыло) 15 минут. Судың кермектігі уақытша және тұрақты кермек болып бөлінеді. Судың кермектігі, кермектік түрлері, оны кетіру жолдары туралы түсініктер беру. Уақытша және тұрақты кермектікті салыстыра отырып сипаттама беріп үйренеді. Уақытша кермектік судың құрамында қандай тұздар болады, оны жою жолдарына мысал келтір. 3. Тұрақты кермектік судың құрамында қандай тұздар болады, оны жою жолдарына мысал келтір 4. Уақытша кермектік Ортақ Тұрақты кермектік. Мыс элементінің генетикалық қатары. Ата 116 жаста, қарияның барлық ұрпақтары аман есен. Судың кермектігі химия, уроки. Судың жалпы кермектігі уақытша және тұрақты кермектік деп бөлінеді. Суда Са(НСО3)2 және Mg(НСО3)2 гидрокарбонаттары болғанда уақытша кермектік (карбонаттық. Карбонатты (уақытша) Кк және карбонатты емес (тұрақты) Кке кермектіліктерді 9) Залалсызданған судың құрамы ГОСТ № 554 СанПиН, Астана. 2010 ж. Кермектілік уақытша және тұрақты болып 2-ге бөлінеді. Уақытша кермектік- Ca мен Mg гидрокарбанаттарының қатысуымен пайда болады.Жою әдістері.
телефонның зияны мен пайдасы эссе - ұялы телефон эссе [Читать далее...]
Қазір телефондар мектеп оқушыларының өміріне толығымен кіріп алды. Әрине, ең алдымен, ұялы телефон қауіпсіздік үшін қажет, себебі ата-аналар әрқашан балаларына хабарласып, қайда екенін. Ұялы телефонның зияны мен пайдасы қажет. Мақсаты: 1) Оқушылар пікір таластыра отырып, ұялы телефонның зиянды және пайдалы жақтары жақтары. Тақырыбы: жалпы психология сәбет бап-баба «Ұялы телефонның зияны мен пайдасы» Мақсаты: Ұялы телефондарды пайдалану туралы ой-пікірлерді білу, ұялы телефонның денсаулыққа әсерін түсіндіру. Баланың денсаулығына өз жауапкершілігі туралы ой салу, ұялы телефонмен сөйлесу әдебіне дағдыландыру.Ұялы телефонды оңтайлы пайдалануға тәрбиелеу. Жұмыстың мақсаты: Ұялы телефонның пайдасы мен зиянды жақтарын зерттей келе оқушылардың пайдалануға рұқсат етілуіне ұсыныс білдіру. Міндеттері: Ұялы телефонның шығуы жайлы мағлұмат беру. Телефон электромагниттік жарық бөліп шығарып көру қабілеті төмендеуіне əкеліп соқтырады.Бұл денсаулыққа зор зияны бар.Телефон психологиялық. Жоспар: 1. Кіріспе 2. Ұялы телефондардың зияны 3. Ұялы телефонынан қорғану жолдары 4. Қорытынды Кіріспе Заман ағымына қарай бүгінде екі адамның бірінде ұялы. Ұялы телефонның қосылып тұрғандағы сәулелендіру деңгейі есту, көру, мидың кейбір бөліктеріне кері әсерін тигізеді. 2. Ғалымдар зерттеп, қызықты қорытынды жасады; 10 жылдан астам уақыт ұялы телефонды үзбей пайладанған адамның миына зиянды заттарды енгізбейтін сүзгіштің қабырғалары бітеледі. Подписи к слайдам: «Ұялы телефонның пайдасы мен зияны». Орындаған: Өмірбай Ажар. Зерттеудің мақсаты: Ұялы телефонның адамзатқа тигізер пайдасы мен зиянын анықтау. Өзектілігі: Ұялы. Әрине, ең алдымен, ұялы телефон қауіпсіздік үшін қажет, себебі ата-аналар әрқашан балаларына хабарласып, әбіш кекілбаев өлеңдері қайда екенін және қашан үйге келетінін білу керек. Обыр тудыратын басты себепкер ұялы телефон алғашқы орын алады. Бөлініп шыққан зиянды сәулелер кішкентай баланың қалыптасып үлгермеген иммундық жүйесіне зақым келеді. Жалпы мақсаттар: Ұялы телефонның пайда болу тарихы, адам өміріне пайдасы мен зияны туралы ақпаратпен таныстыру, ой бөлісу. Түйінді идеялар: Ұялы телефонның түрлері, ұялы телефонның шығу. Телефонның пайдасы мен зияны. Өзектілігі: Ұялы телефонның адам өмірде маңызы орасан зор бола тұра, оның денсаулыққа тигізер зиянын анықтау. Зерттеу ғылымының жаңалығы: Біздер телефонның пайдасы көп екенін білеміз. Смартфондар мен телефондар электромагниттік толқындар шығарады. Жүйке жүйесі, иммундық, эндокриндік және жыныстық жүйелер электромагниттік өріске сезімтал. ҰЯЛЫ ТЕЛЕФОННЫҢ ПАЙДАСЫ МЕН ЗИЯНЫ. Заман ағымына қарай бүгінде екі адамның бірінде ұялы телефонның жүргені белгілі. Рас, оның ішінде не керектің. Жұмыстың мақсаты: Ұялы телефонның пайдасы мен зиянды жақтарын зерттей келе оқушылардың пайдалануға рұқсат етілуіне ұсыныс білдіру. Міндеттері: Ұялы телефонның шығуы жайлы мағлұмат беру. Инклюзивное образование – это подход к обучению, который стремится учитывать потребности и способности всех студентов, вне зависимости от их.
california gold nutrition отзывы
мен жастарға сенемін ой толғау
аиша беркут в купальнике
бұған қобылан қуанып шырағым бурыл шу деді
психологиялық тренинг студенттерге
жк манхэттен алматы -- крыша
.
==============================================================
~~~~~ әлихан бөкейханов қызметі ~~~~~
==============================================================
.
관련자료
-
이전
-
다음
댓글 0개
등록된 댓글이 없습니다.