자유게시판

кім жақын эссе - кім жақын не қымбат не қиын өз ойым

작성자 정보

  • Eli 작성
  • 작성일

컨텐츠 정보

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=кім+жақын+эссе+кім+жақын+не+қымбат+не+қиын+өз+ойым
 
 
кім жақын эссе - кім жақын не қымбат не қиын өз ойым [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Қазыбек биге бір адам сұрақ қойыпты. Бір адам Қазыбек биге: «Кім жақын, не қымбат, не қиын?» деген үш сұраққа жауап беруді өтініпті. Сонда би оған былай үн қатыпты:Тату болса, ағайын жақын. Сабақ мақсаттары. Барлығы орындай алады: Қазыбек би «Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?» өлеңінің тақырыбы мен идеясын түсінеді. Неліктен Қаз дауысты Қазыбек би атанды? Кім жақын? Не қымбат? Не қиын? деген үш сұраққа берген жауабы қандай? Құндылықтарды дарыту. Смайлик арқылы. Ж. «Бес минуттық эссе» әдісі. «Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?» өлеңнің идеясына мән бере отырып, «Менің өмірімдегі ең қымбат адамым» тақырыбында әдеби эссе жазады. ҚБ. Дескриптор. Түйінді ойым: жоспарлау СМАРТ өлшеміне сай құрылымдарға да тиімді болатынын ойға түйдім. Жоспарлау бойынша рефлексия: Сабақ мақсаттары тақырыпқа сай. Коммуналдық мемлекеттік мекемесі Тақырыбы: Қазыбек би «Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?» Қазақ тілі мен әдәбиеті пәні мұғалімі: Болатбек А.Ж оқу жылы жүктеу/скачать 70.5 Kb. Достарыңызбен бөлісу. Қазыбек би «Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?» өлеңі, 1-сағат. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары. Т/Ж4 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарға қолдану. Оқылатын шығарма Қазыбек би «Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?» тақырыбы. Оқу мақсаты 9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас. Сабақ мақсаттары. Барлығы орындай алады: Қазыбек би «Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?» өлеңінің тақырыбы мен идеясын түсінеді. Неліктен Қаз дауысты Қазыбек би атанды? Кім жақын? Не қымбат? Не қиын? деген үш сұраққа берген жауабы қандай? Құндылықтарды дарыту. Смайлик арқылы. Ж. «Бес минуттық эссе» әдісі. «Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?» өлеңнің идеясына мән бере отырып, «Менің өмірімдегі ең қымбат адамым» тақырыбында әдеби эссе жазады. ҚБ. Дескриптор. Түйінді ойым: жоспарлау СМАРТ өлшеміне сай құрылымдарға да тиімді болатынын ойға түйдім. Жоспарлау бойынша рефлексия: Сабақ мақсаттары тақырыпқа сай. Қысқа мерзімді жоспар Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Атадан қалған асыл сөзМектеп: Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 9Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:Саба. Қазыбек бидің «Кім жақын, не қымбат, не қиын» шығармасымен танысыңдар. Сендер үшін не қымбат, не қиын, кім жақын көзқарастарыңды. Бір адам Қазыбек биге: «Кім жақын, не қымбат, не қиын?» деген үш сұраққа жауап беруді өтініпті. Сонда би оған былай үн қатыпты:Тату болса, ағайын жақын, Ақылшы болса, апайың жақын. Бауырмал болса, інің жақын, Алдыңа. Кім жақын? не қымбат? не қиын? әдеби эссе 2 2 Экожүйенің өзгеруі туралы не білесіңдер. Apr 5, 309 Бір адам Қазыбек биге: «Кім жақын, не қымбат, не қиын?» деген үш сұраққа жауап беруді өтініпті. Сонда би оған былай үн қатыпты:Тату болса, ағайын жақын, Ақылшы болса, апайың жақын. Бауырмал болса, інің жақын, Алдыңа тартқан адал асын, Қимас жақын – қарындасың, Сыбайлас болса, нағашың жақын. Адал болса, досың жақын. Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтай алады; Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Шешендік сөздер, Қазыбек би, қымбат, жақын, қиын, сыбайлас, ағайын; Талқылауға арналған сұрақтар:Қазыбек би есіміне қатысты не білесіңдер? — Ол неліктен Қаздауысты Қазыбек атанған деп ойлайсыңдар? — Сендер үшін не қымбат? — Сендерге ең жақын адам кім? Сендер кімнің ең жақын адамымын деп ойлайсыңдар? Диалог құруға арналған тіркестер: ағайын жақын, Отан қымбат, анаң қымбат, кім жақын, не қымбат, не қиын. Ойлау дағдыларының деңгейі. Білу, түсіну, қолдану, бағалау. Сендерге ең жақын адам кім? Сендер кімнің ең жақын адамымын деп ойлайсыңдар?» эссе жазу. Описание.

қазақ тілі 3 сынып 2 бөлім 66 сабақ, 2 сынып қазақ тілі 66 жаттығу global ugrad application, ugrad logo жәндіктер өсімдіктер туралы мақал мәтелдер, жануарлар туралы мақал мәтелдер

азот пен оттек ауаның негізін құрайды - ауаның құрамын ата [Читать далее...]

Тақырыбы: Ауа Жоспар Кіріспе Негізгі бөлім Ауа туралы жалпы түсінік. 2. Ауаның ластануы. Ауа тазалығын сақтау. Қоршаған ортаға судың және жердің әсері. Қорытынды. Табиғатта оттек пен азот тоқтаусыз айналымда болады және сол арқылы ауа құрамының тұрақтылығы сақталады. Барлық ағзалар, соның ішінде өсімдіктер де оттек пен демалады. Әуенің адам әрекеті негізінде былғау көздеріне қатты, сұйық және газдық отындарды пайдаланушы жылу электрлік орталықтардан, тұрмыстық отжағулардан, темір көліктерден, темір өңдеуші және химиялық кәсіпорындардын бөлінетін шаңдарды жатқызуға болады және бұлар тіршілік аясы былғануының басты себепкерлері болып табылады. Бұл қабат бүкіл атмосфера салмағының 20%-ын құрайды. Мұнда күннің ультрафиолетті сәулеленуін күшті сіңіретін озон қабатының болуына байланысты жоғарыдан келетін температураның төмендеуі тоқталады. Шамамен 100 км-ге дейінгі биіктік аралығында ауа құрамы мынадай газдардан: азот — 78%, оттек — 21%, инертті газдар — 1%-ға жуық (оның 0,93%-ы аргон), көмірқышқыл газынан — 0,03%-ы тұрады. Шамамен 200—1000 км биіктікте ауа құрамында оттек басым, ол ультра- күлгін сәулелер әсерінен атомдарға ыдыраған күйінде болады. 1000 км-ден биікте сиреген атмосфера негізінен гелий мен сутектен турады, сутек зарядталған атомдар күйінде таралған. Ауа — жер атмосфера сын құрайтын табиғи газдар қоспасы: азот (78,09%), оттек (20,95%), инертті газдар (0,94%), көмірқышқыл газ (0,03%). Тығыздығы 1,2928 г/л, суда ерігішт18 см3/л. Ауа – адамның, жануар мен. Ауа — жер атмосферасын құрайтын табиғи газдар қоспасы: азот (78,09%), оттек (20,95%), инертті газдар (0,94%), көмірқышқыл газ (0,03%). Тығыздығы 1,2928 г/л, суда ерігішт18 см3/л. Ауа – адамның, жануар мен өсімдіктер әлемінің тіршілік ететін ортасы Ауаның құрамында басқа инертті See more. F Кіріспе • Ауа – жер атмосферасын құрайтын табиғи газдар қоспасы. Ауаның пайда болуы – жанартаулардың тынымсыз атқылап, жер кідігінен азот пен көміртектің қос тотығы шығарылуы салдарынан жүрген геологиялық, геохимиялық әрекеттесулер нәтижесі. Ауа үнемі қозғалыс үстінде болады және бұл оның ең маңызды физикалық қасиеті болып табылады. Ол жерге тік. Шындығында мұғалімнің алдында оқушыларға білім мен тәрбие беруде үлкен жауапкершілік тұр. Әрбір оқушыны оқытып тәрбиелеуге байланысты мәселелерді өздігімен және шығармашылық ынтамен шешуге қабілетті жаңашыл мұғалім керек. Жаңа, тез өзгермелі, білімді де білікті, тың серпіліске, өзгеруге дайын және ж. Скидки до 55% на комплекты видеоуроков и электронных тетрадей. Ауа. Ауаның құрамы. Ауаның сапалық құрамын мынадай тәжірибемен анықтауға болады: толтырылған шыны қалпақ суға төңкеріледі. Ауаның, судың, топырақтың ластануы, оны қорғау жəне қалдық ауаның құрамы. Экология ғылымының негізін құрайтын деректерді, ұғымдарды, заңдар мен. Атмосфералық ауаның техника мен технологиясы пәнін оқыту Қалған газдар 0,01% құрайды. Заттардың айналасындағы атмосфераның рөлі. Оттек, көміртек, азот. 1774 жылы француз ғалымы А.Лавуазье ауаның 4/5 бөлігі азоттан, 1/5 бөлігі (көлемі бойынша) оттектен тұратын газдар қоспасы екенін дәлелдеді. Ауаның сапалық.

птицефабрики акмолинской области контакты, малиновская птицефабрика астана шешім шығару перевод, қазақстан республикасының әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 91-бабы делла караганда - павлодар, расстояние караганда - павлодар через астану кітапханашылар күніне сценарий, кітапханашылар күніне тілек тарихи орындар тарихи ескерткіштер көне қалалар, тарихи орындар түркістан жұмсақ нан пісіру өнері, қатпарлы тәтті нан географиялық картадан астана қаласы қандай қалаларға жақын екенін көрсет, астана табиғи ресурстары егер бассейнді бірінші құбыр
2 сынып тәрбие сағаты жоспары
карлыгаш скачать
парсы жазбаларында теңіздің арғы жағындағы сақтар
тұрақты даму тұжырымдамасы
ермұхан бекмаханов атқарған қызметі

.
==============================================================

~~~~~ кызылсайское месторождение республика казахстан ~~~~~

==============================================================
.

관련자료

댓글 0
등록된 댓글이 없습니다.
알림 0