жұрнақ деген не - жұрнақ деген не 3 сынып
작성자 정보
- Tammara Naquin 작성
- 작성일
본문
жұрнақ деген не - жұрнақ деген не 3 сынып [Подробнее...]
Жұрнақ дегеніміз — өзі жалғанған сөзге лексикалық немесе грамматикалық мағына үстейтін қосымшалар. Жұрнақ – жалғанған сөзінен жаңа сөз тудыратын немесе сөзді. Мақсаты: Оқушылардың сөз және оның құрамы туралы түсініктерін қайталай отырып нығайту.Сөздерді сөз құрамына дұрыс талдауға, жұрнақ және жалғау. Жұрнақ деген не? а) сөз бен сөзді байланыстыратын қосымша ә) сөз мағынасын өзгертетін қосымша. Жұрнақ[1] – жалғанған сөзінен жаңа сөз тудыратын немесе сөзді түрлендіретін қосымша. Қазақ тіліндегі жұрнақ мағынасы мен қызметіне қарай екіге бөлінеді: сөз тудыратын жұрнақтар өзі. Қазақ тілі " Жұрнақ пен жалғау " 3 сынып. Сабақтың тақырыбы: «Жұрнақ пен жалғау». Сабақтың мақсаты: 1) Білімділік: Жұрнақ пен жалғау туралы толық мағлұмат беру. Оларды салыстыра отырып, нұрсұлтан назарбаевтың қазақстанға сіңірген еңбегі эссе ажырата білуге үйрету.Жаттығулар орындау. Қазақ тілі 3 – класс. Тақырыбы Жұрнақ пен жалғау. Мақсаты: Жұрнақ туралы білімдерін терендету, өткен сабақта алған. білімдерін кеңейту. Оқушының ойын, есте сақтау, өз ойын. Жұрнақ Білімділер сайты. Жалғау мен жұрнақ туралы түсініктерін бекіту,сөйлемдерді талдай білуге үйрету; Күтілетін нәтижелер: Ø Жұрнақ, жалғау туралы біледі. Сабақ түрі: Аралас сабақ. 1-топ: Түбір 2-топ: Жұрнақ 3-топ: Жалғау Топ ережесін қайталау. Үй жұмысын сұрау. 61-жаттығу, 26-беттегі. Берілген әріптер қатарынан жасырынған сөзді тауып оқу. Сабақтың тақырыбы: «Жұрнақ пен жалғау». Сабақтың мақсаты: 1) Білімділік: Жұрнақ пен жалғау туралы толық мағлұмат беру. Оларды салыстыра отырып, ажырата білуге үйрету.Жаттығулар орындау. Тақырыбы: Жұрнақ пен жалғау. Мақсаты: 1.Жаттығулар орындай отырып, жұрнақ пен жалғау жайлы түсінік беру. Жұрнақ пен жалғауды ажырата білуге үйрету. 2.Оқушының таным мүмкіндігін анықтау.Тілін. Сабақтың мақсаты: оқушылардың қосымшалардың жұрнақ пен жалғау болып бөлінетіндігі туралы алған білімдерін кеңейту, пысықтау. Міндеті: Түбір сөзге жұрнақ жалғатып, жаңа сөз жасату, сол. Жұрнақ дегеніміз — өзі жалғанған сөзге лексикалық немесе грамматикалық мағына үстейтін қосымшалар. Мысалы: бүркіт және бүркітші деген. 1-топ: Түбір 2-топ: Жұрнақ 3-топ: Жалғау Топ ережесін қайталау. Үй жұмысын сұрау. 61-жаттығу, 26-беттегі. Берілген әріптер қатарынан жасырынған сөзді тауып оқу. Жұрнақ дегеніміз — өзі жалғанған сөзге лексикалық немесе грамматикалық мағына үстейтін қосымшалар. Мысалы: бүркіт және бүркітші деген сөздер түбірлес сөздер болғандарымен, екеуінің. Мақсаты: Оқушылардың сөз және оның құрамы туралы түсініктерін қайталай отырып нығайту.Сөздерді сөз құрамына дұрыс талдауға, жұрнақ және жалғау қосымшаларын дұрыс ажырата білуге. Мақалдағы жұрнақ арқылы жасалған сөздердің астын сыз. «Өлеңшініңсөзі алтын, өнерлінің қолы алтын» Ә) Сөздерді талдайық. «Өлең»-сөздің түбірі. -түбір, түбір сөздегеніміз не? 1-топ: Түбір 2-топ: Жұрнақ 3-топ: Жалғау Топ ережесін қайталау. Үй жұмысын сұрау. 61-жаттығу, 26-беттегі. Берілген әріптер қатарынан жасырынған сөзді тауып оқу.
қаныққан май қышқылы - амин май қышқылы формула [Читать далее...]
Қаныққан май қышқылдарының пайдасы мен зияны. Аминқышқылдар (аминкарбондық қышқылдар, АМҚ) — молекуласында амин (~NH 2) және карбоксил (-СООН) топтары бар органикалық қосылыстар: H2N-CH2-COOH (аминсірке қышқылы (глицин)) Аминқышкылдарын. Үздік қаныққан май қышқылы формуланы көрсетеді. кімнің молекуласы олардың химиялық құрылымының көміртек тізбегі болып табылады, олар басқа майлар оңай болып табылады және көміртегі атомдарының саны жұп құрамында осы зат. Оның. Мына амин қышқылдарының формуласын жазу керек: β- амин май қышқылы; α- амин изокапрон қышқылы; γ- амин валериан қышқылы; амин сірке қышқылы; δ- амин-α- метил-валериан қышқылы; α- амин пропион қышқылы. Толық нұсқасын 24. Қаныққан май қышқылына жатады. Кейбір басқа май қышқылдары – қанықпаған, мысалы линол қышқылының. C17H31COOH тізбегінде екі көміртек-көміртек (С-С) байланысы. Май қышқылдары арасында қос байланысы жоқ тығыз орналасқан майларды қаныққан майлар деп атайды. Кейбір ерекшеліктер бар, бірақ көпшілігі бөлме температурасында қатты. Көбіне бұл жағдайда иісі жағымсыз май қышқылы (бутан қышқылы) түзіледі. Майлар — триглицеридтер, глицерин мен жоғары май қышқылдарынан түзілген күрделі эфирлер. Май қышқылы — бір негізді қаныққан карбон қышқылы. Ол жағымсыз иісті, түссіз сұйықтық, суда және органикалық еріткіштерде жақсы ериді. Көміртегі тізбегінің құрылысына байланысты Май. Май қышқылдары тізбегінің химиялық құрылымына сүйене отырып, организмде май қышқылдарының екі түрі бар; атап айтқанда, қаныққан және қанықпаған май қышқылдары. ҚАНЫҚПАҒАН МАЙ ҚЫШҚЫЛДАР. ҚАНЫҚҚАН МАЙ ҚЫШҚЫЛДАР. Стероидтар мен терпендер. Бейтарап майлар. Сабындалмайтын липидтер. СН3-(СН2)2-СООН (С4Н7СООН) май қышқылы СН3-(СН2)14-СООН(С15Н31СООН) пальмитин. Аминқышқылдары quiz for 1st grade students. Find other quizzes for Chemistry and more on Quizizz for free! Қаныққан май қышқылдарының көміртек атомының тізбегі ұзарған сайын қыщқылдың балқу температурасы артады. Май қышқылы балқу температурасы, оС миристин қышқылы (С14:0) 54,4о. Қаныққан майлар мен қанықпаған майлар түрлі тағам өнімдерінде кездеседі. Липидтерді төмендететін диетаны бақылайтын болсаңыз, жануардың түрлері, кейбір қарама-қайшылықтардың тақырыбы болды. Кейбір зерттеулер бұл майлар тең. Формула; ә) құрылыс формуласы; б) молекуладағы байланыстардың сипаты; в Марганец тотықсызданады, ал қанықпаған май қышқылдары, этилен сияқты тотығады. Қаныққан майларға май қышқылдарының көмірсутек тізбегінде қос байланысы болмайтын заттар жатады. олеин қышқылы, екі қос байланыс линол қышқылы, үш қос байланыс линолен қышқылы. Қанықпаған жоғары май қышқылдар: С17Н33СООН олеин қышқылы, Δ9; С17Н31СООН линол қышқылы, Δ9,12; С17Н29СООН линолен қышқылы, Δ. Үздік қаныққан май қышқылы формуланы көрсетеді. кімнің молекуласы олардың химиялық құрылымының көміртек тізбегі болып табылады, олар басқа майлар оңай болып табылады және көміртегі. Қаныққан май қышқылы, амин май қышқылы формула Формула 20 амин қышқылдары, үстел атауы.
қазақ ұлттық ойындары
қатаң есептегі құжаттар
қоғамдық саяси ойдың бастауы және дамуы
қажылыққа барған адамға тілек
төл сөзді сөйлемді көрсетіңіз
главный врач бсмп семей
как глобализация влияет на национальные ценности эссе
педагог-модератор требования 2023
м.х.дулати атындағы тараз мемлекеттік университетінің тарихы
.
==============================================================
~~~~~ нұрсұлтан назарбаевтың қазақстанға сіңірген еңбегі эссе ~~~~~
==============================================================
.
관련자료
-
이전
-
다음
댓글 0개
등록된 댓글이 없습니다.