алаш идеясының негізгі ұстанымдарына жатпайды - алаш идеясының мақсаты қандай болды диалог
작성자 정보
- Iva Willison 작성
- 작성일
본문
алаш идеясының негізгі ұстанымдарына жатпайды - алаш идеясының мақсаты қандай болды диалог [Подробнее...]
Алаш идеясының негізгі ұстанымдары: біріншіден, Алаш зиялылары «жер жекеменшікке де, қоныстанушыларға да берілмесін. «Жерсіз Отан жоқ» деді. 21:00. «Алаш» партиясы (1917—1920) — 1917 ж. Ақпан төңкерісі нен соң Ресей конституциялы демократиялық партиясы ның қазақ мүше тобынан құрылған. Төрағасы — Әлихан Бөкейханов. Алаш. Оқу ағарту ісінде "Алаш" партиясы "Оқу ордаларының есігі кімге болса да ашық һəм ақысыз болу, жұртқа жалпы оқу жайлы, бастауыш мектептерде ана тілінде оқу. Осы жоғарыдағы Шыңжан қазақтарының тарихи деректерінен Алаш идеясының сол жиырмасыншы жылдары ұлттық бірігу идеясының сарыны жатқаны айтпаса да түсінікті. Алаш» идеясының өзектілігі және ХХI ғасырдағы қазақ қоғамында жаңғыртылуы «Алаш идеясы» – қазақтың мемлекеттік, елдің ұлттық идеясы. Өйткені Алаш. Алаш ұлттың өзін бөлінбес тұтас жер, яғни территория ретінде сезінуі. Алаш ұлттың аспан асты, жер үстінде өз орны бар ел ретінде өз еншісі мен үлесін анықтау харакеті». Алаш идеясы біртұтас қазақ идеясы 1 бөлімАлаш идеясы біртұтас қазақ идеясы Ұлттық мемлекетті қалыптастыру идеясы бірнеше ғасырлар бойы қалыптасып отыратын нәрсе. Ұлттық мемлекетті қалыптастыру идеясы. Алаш ұлттың өзін бөлінбес тұтас жер, яғни территория ретінде сезінуі. Алаш ұлттың аспан асты, жер үстінде өз орны бар ел ретінде өз еншісі мен үлесін анықтау харакеті». Алаш Орда (1917 – 1920) — Ақпан мен Қазан төңкерістері соң 1917 ж. желтоқсанның 13 құрылған қазақ Алаш автономиясының үкіметі. [1] Солдан оңға қарай: Ахмет Байтұрсынұлы, Әлихан Нұрмұхамедұлы. Алаш» идеясының өзектілігі және ХХI ғасырдағы қазақ қоғамында жаңғыртылуы «Алаш идеясы» – қазақтың мемлекеттік, елдің ұлттық идеясы. Өйткені Алаш. 21:00. «Алаш» партиясы (1917—1920) — 1917 ж. Ақпан төңкерісі нен соң Ресей конституциялы демократиялық партиясы ның қазақ мүше тобынан құрылған. Төрағасы — Әлихан Бөкейханов. Алаш. Алаш» идеясының өзектілігі және ХХi ғасырдағы қазақ қоғамында жаңғыртылуы «Алаш идеясы» қазақтың мемлекеттік, елдің ұлттық идеясы. Алаш идеясы ұлттық бірігу концепциясына алып келді. Ол тұста қазақтың оқыған, саяси орталықтарда білім алған, мемлекет құрылысын қалыптастыру жөн-жосығын білетін ұлт зиялыларының басын. Міне, мұның барлығы да қазақ қоғамындағы «Алаш» идеясының көріністері. Алайда Алаш арманы толықтай іске аса қойды деуге әлі ерте. Бұл бағытта тынбай әрекет ете беру қажет. Алаш зиялыларының идеялары сан ғасырдан тәуелсіздікті аңсап келген ата ны қалыптастыруда басшылыққа алынған негізгі қағида болды. Екінші сұрақ: Алаш партиясы мен Алашорда үкіметі ұсынған ұлттық идеяның негізгі ұстанымдары қандай болды?. Олар таптық бөлінуді (бай, кедей, орташа) қолдамаған. Жерді сатуға қарсы болған. Алаш» идеясы – қазақтың ұлттық идеясының темірқазығы. «Алаш» идеясы қазақ ұлтшылдығының идеясы, ұраны болып, ұлттық бірлік пен қайта өрлеудің туы ретінде 1930 жылдардың соңына дейін.
таным обьектісі - таным үдерісі [Читать далее...]
Заттар мен құбылыстардың ішкі құрылымы, қатынастары мен байланыстары ойлау арқылы бір-бірімен байланыстыра отырып танылады. Таным дегеніміз» – өмір шындығын жай селқос аңғарып қана қою емес, оны қызу түрде, мақсатқа сай бейнелеу болып табылады. Таным субьектісі Таным субъектісі деп белгілі бір мақсатқа бағытталған танымдық қызметті атқарушыны айтамыз. Ол — бірдеңені танып, білуге тырысушы. Ол адам немесе тұтастай қоғам болуы мүмкін. Адамның жаңа білімдерді игеру процесі таным деп аталады. Танымның субъектісі – адам. Адамды тану субъектісіне айналдыратын не екенін анықтау үшін. 1.Таным философиялық мәселе ретінде. Таным — адамның санасындағы ақиқаттылық және нағыздықтың оны одан өрі өзгерту мүмкіндігін мақсат ететін, мақсатты бағытталған белсенді бейнелену үдерісі. Таным барысында. Танымны? субьектісі мен обьектісі. 2. Сабақтың мақсаты:Білімділігі:Ерте заманнан -ақ адам өзін қоршаған. 3. Сабақтың барысы: Ұйымдастыру сәті;- Үй тапсырмасын тексеру 10. Жаңа сабақ.Сабақтың жоспары:1.Танымды философия қорытындысының обьектісі ретінде. 11. Таным теориясы немесе гносеология философияның алғашқы даму кезеңдерiнен келе жатыр. 12. Одан кейiн, кең тараған эпистемология термины пайда болады (me-бiлiм, logos-iлiм). 13. Сезімдік таным дегеніміз- сезім мүшелері: көру, есту, 14. аталады. Қабылдау бiртұтастық және тұрақтылық қасиеттерiнен басқа, 15. *бұл сезiмдiк бейне, адам таным затымен тiкелей арақатынаста болмаған. 16. Бiрақ заттарды терең және жан-жақты танып бiлу. Таным дегеніміз» өмір шындығын жай селқос аңғарып қана қою емес, оны қызу түрде, мақсатқа сай бейнелеу болып табылады. Таным субьектісі Таным субъектісі деп белгілі бір мақсатқа бағытталған танымдық қызметті атқарушыны айтамыз. Ол — бірдеңені танып, білуге тырысушы. Ол адам немесе тұтастай қоғам болуы мүмкін. Таным процесінің заңдылықтарын зерттеуде таным теориясы деп атайды. Философия негізгі мәселесін дұрыс немесе бұрыс шешуге байланысты екі түрлі таным теориясы (материалистік және идеалистік) қалыптасты. Сонымен бірге адамның дүниені танып — білу мүмкіндігін жоққа шығаратын бағытты — агностицизм деп атайды. Бұл теорияға орай əлем шынайы, адам санасынан тыс жасайды, бірақ оны танып білуге болады. Таным — бұл қоршаған болмыстың, оның элементтерінің белсенді ақыл-ой жəне көңіл-күй іс-əрекеттері мен олардың нəтижесі, яғни білім; жалпыланған теория, заңдар мен ғылыми ұғымдардың санада бейнеленуі. Шындық пен нақты болмысты танудың диалектикалық жолы – тікелей байқап, сезуден. Сабақтың жоспары: 1.Танымды философия қорытындысының обьектісі ретінде тану. 2.Таным субьектісі мен обьектісі. 3.Сезімді және рационалды танымның диалектикасы 4.Ақиқаттың түрлері. 5.Практика (тәжірибе). Жаңа сабақ. Сабақтың жоспары: 1.Танымды философия қорытындысының обьектісі ретінде тану. 2.Таным субьектісі мен обьектісі. 3.Сезімді және рационалды танымның диалектикасы. 4.Ақиқаттың түрлері. 5.Практика (тәжірибе). Таным теориясы немесе гносеология философияның алғашқы даму кезеңдерiнен келе жатыр (гр. gnosis-таным, logos-ұғым, iлiм). Таным шындықты бейнелеу. Танымның субьектісі мен обьектісі. Білім құрылымы. Сезімдік және рационалдық таным. Философиядағы ақиқат мәселесі. Ақиқаттың обьективтілігі. Философиядағы таным теориясы Гносеология Таным объектісі Таным субъектісі танымдық қызмет бағытталған нәрсені айтамыз. ол танылушы, былайша айтқанда, кітап, молекула, атом, адам немесе тұтастай табиғат болуы мүмкін.
пропан газ цена, цена за 1 литр газа в казахстане сегодня иран ирак соғысы уикипедия, ирак соғысы 2003 kazakhstan language, kazakhstan culture and traditions астана қаласы алматы аудандық соты адрес, аудандық сот дегеніміз не
қара нәсілді адам перевод
образ махамбета в творчестве сулейменова кратко
өлсе өлер табиғат адам өлмес мағынасы
достық туралы мақал абай құнанбаев
ғылыми технологиялық прогресс адамға әсері эссе
.
==============================================================
~~~~~ 2 ұлттық ойын түрлерін жаз. ~~~~~
==============================================================
.
관련자료
-
이전
-
다음
댓글 0개
등록된 댓글이 없습니다.