денсаулық еліне саяхат сөйлеуді дамыту - қонақжайлылық сөйлеуді дамыту
작성자 정보
- Cherie 작성
- 작성일
본문
денсаулық еліне саяхат сөйлеуді дамыту - қонақжайлылық сөйлеуді дамыту [Подробнее...]
погода жетысай - погода жетысай февраль 2023 [Подробнее...]
құмнан қалашық жасау - құм терапиясы балабақшада ашық сабақ [Подробнее...]
ауруханада санитарлық гигиеналық оқыту - санитарлық эпидемиологиялық бақылау басқармасы [Подробнее...]
7 пентаклей таро - 7 пентаклей уэйт [Подробнее...]
оюлар туралы өлеңдер - ою өрнек түрлері суреттері [Подробнее...]
туркестан тайказан туралы, тайқазан туралы мәлімет өнерге не жатады, өнер дегеніміз не 3 сынып прицельная дальность ак-74, ак-74 7,62 ұлттық экономика түсінігі, ұлттық экономика мақсаты мое путешествие в астану сочинение на английском, сочинение про астану 1 класс кулинария астана доставка, месяц шавваль 2022 начало и конец выпечка астана доставка ұланғасыр қами жақтырмайсың текст, ұланғасыр қами ямахау минус скачать Жоспарланатын нәтижелер: Балалар су мен құмның қасиеттерімен танысты, Мақсаты: Балаларды ойын үрдісінде қарапайым тұжырымдар жасауға. Құм терапиясы негізгі принциптері Шығармашылық белсенділікті таныта отырып, бала өзін ыңғайлы әрі қорғалған күйде сезініп табиғи ынталандыратын орта жасау. Баланың бүкіл өмірі – ойын. Ашық сабақ тақырыбы: (құм терапиясы) атты Ашық сабақ, пәні Балабақша. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Құм терапиясы арт-терапияның бір түрі. Баланы қайта өзгертпеу, қайта жасамау, оны қандай да бір арнайы мінез-құлық машығына үйретпеу, балаға өзімен өзі болуына балабақшада құм терапиясы арқылы мүмкіндік беру. Құммен әртүрлі қалашықтар, пирамидалар жасап, олар әлемдегі ең әдемі болсын деп түрлі-түсті тастармен безендіргендеріңіз. Немесе құмнан бәліштер жасап «пыырушы» едіңіздер. Құмды қазып. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Құм терапиясы. Тақырыбы: Құм қаласында. Мақсаты: Білімділігі: льготы на коммунальные услуги в казахстане түрлі-түсті құммен сурет салуды үйрету. Дамытушылығы: көрнекілік-әрекеттік, сөздік-логикалық шығармашылық-ойлауды дамыту. Тәрбиелігі: балаларды белсенді әрекетке тарту, эмоционалдық жағдайдың тұрақтануына ықпал ету. Әдіс-тәсілі: көрсету, сұрақ- жауап, әңгімелеу,мадақтау. Керек құралдар: құмсалғыш-көк түске боялған ағаш қорап («құм тақтайшасы»), құрғақ түрлі-түсті құм. Оку іс-әрекет кезендері. Тәрбиешінің іс- әрекеті. Бұл өзге сәбидің есте сақтау қабілеті артып, ой жиегі дамиды.Құммен сурет салу кезінде саусақтардың епті болуына да әсері мол. Түйіршіктермен ойнаған кезде баланың моторикасы дамиды. Іс. Мысалы, киім-кешектерге түсірілетін ою-өрнектер мен сырмаққа түсірілетін, ағаш бұйымдар мен кесте бұйымдарға түсірілетін, қара темірлер мен зергерлік бұйымдарға. Ою» деген сөзді естігенде ойларыңа не келеді? Осы сөзден пайда болған ойларын, бесқонақ ерекшелігі пікірлерін айтып шығады. 6. Өлеңді мәнерлеп оқу. Мұғалім мәнерлеп оқиды. Ою-өрнек /латынның орнамент – әсемдеу, сәндеу деген сөзінен шыққан/. Қазақтың ою-өрнектерінің түрлері де, атаулары да көп, 360-қа тарта түрлері қарастырылады. Геометриялық оюлар. Оқушылардың ойын ортаға салу. Ою өрнек туралы сендер не білесіңдер? 1. Аружан: Ою өрнек өте ежелгі өнер. Сурет сабағындағы ою, өрнек түрлері, қазақ оюлары, суреттер және басқа материалдар – «Сынып жетекшісінің анықтамалығы» журналында. Қызылорда облысы,Қазалы ауданы, Басықара ауылы № 182 мектептің Сызу сурет технология пәні мұғалімі Дуюсов Абдул Мақсаты: Шәкірттерге қолөнер.
атамекен бизнес бастау қызылорда
жоқ жаным саған сенгім келмейді текст
туған ел нұрғиса тілендиев скачать
уа жигиттер жалганда скачать
дуа на сухур в рамадан
.
==============================================================
~~~~~ қарғыс сөздер ~~~~~
==============================================================
.
관련자료
-
이전
-
다음
댓글 0개
등록된 댓글이 없습니다.