자유게시판

жануарлар мен өсімдіктер - жануар тасымалы

작성자 정보

  • Hershel 작성
  • 작성일

컨텐츠 정보

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
жануарлар мен өсімдіктер - жануар тасымалы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Жер ғаламшарында қанша жануар мен өсімдіктің түрі бар Akmaral_Ergazy Жануарлар Олар әлі зерттеліп бітпеген.Сан алуан. Жануарларды тасымалдау. Көпшілік әуе компаниялары өз ұшақтарында тек мысықтар мен күшіктерді ғана алып өтуге рұқсат етеді. Көлеміне байланысты жануар. Сонымен, біз, балалар бүгін таулы жерде өсетін өсімдіктер мен мекен ететін жануарлар туралы мағлұмат алдық. vІІ. Үйге: Мәтінді оқу, қазақ әдебиеті газеті мекен жайы мазмұнын айту, сурет. Жануарларды тасымалдау жағдайында сізде құжаттардың келесі жиынтығы болуы керек: ветеринарлық паспорт;; денсаулық жағдайы туралы анықтама (анықтама (№1 нысан). Өсімдіктер тәрізді жануарлар дүниесінің де маңызы зор. Жануарлардың ерекшелігі – олар жер шарында қозғалып, кең таралады. Жануарлар мен құстардың ішінде. Пәні:физ. география Сыныбы: 8 ә Күні. Сабақтың тақырыбы: Тянь- Шань тауының өсімдіктері мен жануарлары. Сабақтың мақсаттары: Таулы жерлердегі климат жағдайларына орай өсімдіктер мен жануар әлемінің таралу. Жануарлар мен өсімдіктердің заттар тасымалына қатысатын мүшелер немесе мүшелер жүйесін салыңыз, олардың атауларын көрсетіңіз. Жануарлар мен өсімдіктер ағзасында қандай қоректік заттар тасымалданады, олар не үшін қажет? Жануар мен өсімдік ағзасына заттар тасымалының маңызын сипаттаңыз. Жануарларды қанайналым жүйесінен айырса не болатынын ұсыныңыз. Тірі жасушаларға жалпы ағзаларға сияқты су,оттек,қорек,минералды және бей органикалық заттар қажет. Көптеген жасушалар жануарларда тасымалдау жүйесінің рөлін қан және қанның қозғалысын қамтамасыз ететін қан тамырлар жүйесі. Пәні:физ. география Сыныбы: 8 ә Күні. Сабақтың тақырыбы: Тянь- Шань тауының өсімдіктері мен жануарлары. Сабақтың мақсаттары: Таулы жерлердегі климат жағдайларына орай өсімдіктер мен жануар әлемінің таралу. Атап айтсақ, омыртқалы және омыртқасыз жануарлар ағаш тектес өсімдіктердің тұқымымен қоректенеді. Бірақ ағаш тектес өсімдіктердің тұқымының өнімі жыл сайын бірдей емес, кей жылдары мүлдем жеміс бермей қалады. Шырша мен қарағай тұқым бермеген жылы қайшыауыз торғай мен тиін ұрықтанбайды және басқа жаққа ауып кетеді. Өсімдіктер мен жануарлар жасушаларының ерекшеліктері Сабақтың тақырыбы Өсімдік жануар ұлпалары. Өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларының негізгі ерекшеліктерін зерттеу. Жануарлар мен өсімдіктер жасушалары дегеніміз не. Жануарлар мен өсімдіктер жасушаларының түсінігі мен мағынасы Жануарлар жасушасы да, өсімдік жасушасы да эукариотты жасушалар. 7 сынып тапсырма Жануарлар мен өсімдіктерде заттар тасымалы қалай жүретіндігін түсіндіріңіз Жануарлар мен өсімдіктерде заттар тасымалы қалай жүретіндігін түсіндіріңіз. Жануар.



оқыту болып табылады - оқыту процесінің белгілері [Читать далее...]

Оқытудың негізгі түрлері Бұл оқыту машинасыз және машиналы болып екіге бөлінеді. Машинасыз бағдарлама оқыту үшін арнайы оқулықтар, перфокарталар. Тұқым оқытуда оқыту процесінің мәні болып табылады процесі педагогика оқытудың мүмкіндігінше студенттер өздерінің ашу үшін жеңілдету қуаттандыратын арналған шығармашылық қабілеттерін. Педагогика пәнінен тест жұмысы 1. Педагогика ғылымы: А) оқушының даралығын; В) мектептегі оқу тәрбие процесін; *С) оқыту, білім беру және тәрбиелеу процесінің. Сондықтан, оқыту процесінің құрылымы сипатталған айқындығы болып табылады. Оның негізгі құрамдас компоненті мақсатқа қызмет етеді. студенттерге білім беру мен қажетті дағдыларды. Бір адамның басқа бір адамнан айырмашылығы, өзіне тән ерекшелігі бар, ешкімге ұқсамайтындығы туралы сипаттама. Оқыту әдісі дидактиканың негізгі бір құрамды бөлігі болып табылады. Себебі, оқьпу процесі оның мақсаты, мазмұны, әдістері және ұйымдастыру формаларының біртұтастығы болып табылады. Оқыту әдісінің маңызды белгісі – дидактикалық мүмкіндіктер. Егер осы тәсілмен жоқ дегенде бір дидактикалық мәселені шешетін болсақ, мұның өзі оқыту әдістемесі. Егер іс-әрекет әдісі қосымша болатын болса, онда біз тәсілмен жұмыс істейміз. Сөйтіп, барлық графикалық бейнелер пәндері үшін- тәсіл болып табылады (қосымша әрекеттер). Әдіс пен тәсілдің байланысын кітаппен жұмыс кезінде байқауға болады. Бүгінде оқыту процесі көптеген классификациялармен толықтырылды, оқыту әдісі – уақыт өткен сайын өзгеріп отыратын және негізгі үш белгісімен (оқыту мақсатын білдіреді, меңгеру тәсілі, оқыту субъектісінің өзара байланысы) сипатталатын тарихи категория екендігін дәлелдеді. Оқыту процесінің принциптері заңдар негізінде қалыптасады. Олар ұйымдастыру, мазмұны, жүзеге асыру және оларға қойылатын талаптарды айқындайды ең көп таралған мәселелерді білдіретін. Оқыту процесі Оқытудың қағидалары. Оқыту процесінің атқаратын қызметтері. Оқыту процесінің қозғаушы күштері. Дидактика және жеке әдістемелер. Оқыту таным процесі. Оқыту процесінде бұл жұмыс өз алдына дербес практикалық буын болып табылады және оқытудың әрбір кезеңінің құрамынан да орын алады. Әдетте, оқытудың бұл түрі жаңа оқу материалын түсіндіру кезеңінде қолданылады. Сонымен, проблемалы оқытудың ерекшелігі: оқушыға дайын білім берілмей, одан проблемаларды ізденіс арқылы шешу талап етіледі. Проблемалық оқытудың күшті жақтары: – оқушылардың логикалық ойлау қабілетін арттырады; – оқу еңбегіне қызығушылығын арттырады. Бүгінде кейбіреулердің қазақ тілін білмеуі, білсе де сөйлемеуі қазақ тілін жақсартып, биік белестерге көтермеуіміздің қатерлі дерті 13 болып табылады.Туған тілден. Оқушының ойлау қабілетінің дамуына оқу процесінде қолайлы жағдай туады. Білім мен ойлау арасында тығыз байланыс бар. Оқыту екі жақты процесс. Оқыту оқушы мен мұғалімнің өзара бірлесіп жасайтын әрекетінен тұратын күрделі процесс. Оқыту үдерісіне ойын элементтерін енгізу күрделі сабақтарды балаларға қызықты, тартымды етуге мүмкіндік береді. бәсекеге қабілетті 50 елдің қатарына кіруі. Әдіс – оқыту процесінің негізі деп айтуға болады, ол алдын-ала жоспарланған мақсат пен соңғы нәтижені байланыстыратын звено болып табылады. Оқыту әдістері –. Оқыту мақсаты, оның мазмұны және әдістері арасында тұрақты тәуелділік бар; яғни мақсаты, оның мазмұнын, әдісін анықтайды, ал соңғысы. Оқыту процесінің жоғарыда айтылған жеке буындарының маңызы мен орнын білумен қатар, олардың бір–бірімен өзара тығыз байланысты болатынын. Оқыту процесінің мәні, оның ерекшеліктері мен қызметі Оқыту процесі – білімді, біліктілік пен дағдыны меңгеретін, оқушылардың дүниетанымын, күш қайратын, қабілеттерін тәрбиелеп. Оқыту процесінің алдына қойған мақсат-міндеттерін жүзеге асыру белгілі бір тәртіппен, нақтылы жүйемен жүзеге асырылады. Мұнжай жүйені оқыту процесінің құрылымы деп атайды. Оқыту процесі тек мұғалім мен оқушылар арасындағы оқу әрекетінен құралмайды, сонымен бірге оқытудың басқа да элементтері бар. Олар мыналар: Оқытудың мақсаттылығы.


суретке қарап романдық және готикалық улгинин ерекшеліктерін аныктаныз
тянь шань тауының мағынасы
наркенже серикбаева қазақ елі скачать
қазақ әдебиеті газеті мекен жайы
дея гастроэнтеролог

.
==============================================================

~~~~~ қазақ әдебиеті газеті мекен жайы ~~~~~

==============================================================
.

관련자료

댓글 0
등록된 댓글이 없습니다.
알림 0